środa, 16 maja 2012

Ciekawe sandały Anny Guzik, co sądzicie?

Guzik znika w oczach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Hej :)
Anna Guzik, to aktorka, która w moim odczuciu dość rzadko pojawia się w mediach, a znam ją w zasadzie jedynie z dwóch seriali - "Hela w opałach" i "Na Wspólnej". Mam nadzieję jednak, że dużo grywa w teatrach i jej talent się nie marnuje. Ostatnio media strasznie spekulują na temat jej ciągłego spadku wagi, ale to nie jest to, o czym chciałam dziś napisać. Oczywiście zamierzam skupić się na butach, w których Ania ostatnio prezentowała się fotoreporterom.
Jasne, beżowe sandały (mimo zakrytej pięty, nie określiłabym bym ich mianem pełnych butów) na bardzo wysokim obcasie i lekkim podbiciu z przodu. Ciekawa plątanina pasków zdobionych metalowymi wstawkami w górnej części obuwia, zakryta pięta, całość zapinana na kostce... Buty są bardzo charakterystyczne, ale ja chyba bym ich nie kupiła. Ciężko mi nawet określić dlaczego... Coś mi w nich nie do końca odpowiada i chyba są to te metalowe zdobienia. Chciałabym zobaczyć te sandały bez nich i myślę, że nieco ładniej, bardziej elegancko by się prezentowały.  Na szczupłej stopie niezbyt ładnie też prezentują się te połączenia pasków, odstają od nogi i tak średnio to wygląda :) Ciekawi mnie bardzo, jak Wy odbieracie to obuwie. Odpowiada Wam kolor, krój i wysokość obcasa? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach :)

Guzik znika w oczach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Guzik znika w oczach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Guzik znika w oczach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy