wtorek, 24 kwietnia 2012

Pastele ... to one zdominują tegoroczną wiosnę i lato :)

papilot.pl

Hej :)
Czy Wy też dziś walczycie z potwornym bólem głowy od samego rana? Jeśli nie, to szczerze zazdroszczę, bo mi głowa pęka. No, ale nie o bólu głowy ma być ten post, a o pastelowych kolorach, które w tym roku opanowały sklepy z odzieżą i butami. Delikatne róże, zielenie, błękity i żółcie, to zdecydowanie to, na co postawili w tegorocznym wiosenno - letnim sezonie projektanci. 
Nie ukrywam, że bardzo mnie też fakt cieszy, gdyż może w końcu uda mi się kupić jakieś ładne, kremowe buciki na obcasie, których w ubiegłym roku nigdzie nie mogłam znaleźć. Teraz wybór jest o wiele większy i mam nadzieję, że coś wypatrzę. Tak naprawdę, to wypatruję już od jakiegoś czasu, ale na razie nic konkretnego w oko mi nie wpadło. Zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć. Znajdziecie na nich wiele pastelowych propozycji na nadchodzące gorące miesiące. Ciekawa jest, czy może któraś z Was kupiła sobie pastelowe obuwie w tym roku? Jeśli tak, to pochwalcie się, co to za buciki, gdzie kupione i jak się noszą :)
Miłego popołudnia Wam życzę :)

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy