piątek, 20 kwietnia 2012

Co tam wiosna, idzie lato !!! :)

Francja
fotowettbewerb.hispeed.ch

Witam Was gorąco!
W szukaniu inspiracji do tematyki dzisiejszego posta pomogła mi pogoda za oknem. Piękne słońce, lekki wiaterek, bezchmurne niebo ... lato pomyślałam sobie. I w zasadzie wiele się nie pomyliłam, gdyż temperatura sięgnie dziś pewnie ponad 20 stopni. Wczoraj odwiedziłam też kilka sklepów z butami w poszukiwaniu ... no w zasadzie nie wiem czego konkretnie, ale w sumie co to za lato bez nowych butów :)
Na razie jednak nic konkretnego dla siebie nie znalazłam, ale może to dlatego, że boję się wyzwań i zmiany stylu. Naprawdę kocham trampki, ale zdaję sobie sprawę z tego, że niedługo pewnie będę na nie za stara, hehe... i trzeba się będzie przerzucić na bardziej kobiece obuwie :) 
Tymczasem na poniższych zdjęciach trochę obuwniczego lata ... sklepy są zasypane sandałami na koturnie :)

stylistka.blox.pl

obuwieletnie.eu
Pastelowe koturny na lato
obuwieletnie.eu
strojewieczorowe.pl
uroda.onet.pl
uroda.onet.pl
butynalato.pl
xarchiwum.pl
rozrywka.edu.pl
bonprix.pl
stylistka.pl
okazje.info.pl
we-dwoje.pl
snobka.pl
coco-fashion.pl

Macie w planach zakup takich sandałków? Mnie się niektóre bardzo podobają, zwłaszcza w połączeniu z lekką, zwiewną, letnią sukieneczką w kwiatki :)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy