wtorek, 27 marca 2012

Wiosenna magia kolorów w BOOT SQUARE !!!

magnoliapark.pl

Witajcie :)
Odwiedziłam parę dni temu wrocławską galerię Magnolia Park i oczywiście nie mogłam odpuścić sobie odwiedzin w sklepie sieci BOOT SQUARE. Oprócz zamiłowania do butów do przekroczenia progów tego sklepu zachęciła mnie również niesamowita gama wiosennych kolorów widniejąca witrynach wystawowych. Masa balerinek, mokasynów i butów na obcasie, a one wszystkie w niezwykle ciepłych barwach.
Nie chcę pisać o jakości obuwia sprzedawanego w tej sieci, bo nigdy nie miałam okazji z niego korzystać. Po dokładniejszym przyjrzeniu się niektórym balerinom jednak doszłam do wniosku, że powinny być sprzedawane za max 30 zł, a nie za 60 - 80 zł. Jakoś wykonania pozostawiała miejscami wiele do życzenia, niektóre buty już miały odklejoną podeszwę, więc uważajcie nim kupicie :) Mimo to bardzo przypadły mi do gustu niektóre z tych bucików, zwłaszcza dlatego, że były takie żywe, wesołe, kolorowe, lekkie i wiosenne :) Nie odważyłam się nic kupić, ale kto wie... a może poczekać na przeceny? :)
Zdjęcia robione telefonem, więc wybaczcie jakość :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy