czwartek, 1 marca 2012

Kasiu ... proszę, nie!!!

www.makelifeeasier.pl
Witajcie :)
A już miałam nadzieję, że Kasia Tusk wyrzuciła te okropne botki "panterki". Ostatnio przeglądając jeden z postów początkowo byłam naprawdę pod dużym wrażeniem zaprezentowanej stylizacji. Na pierwszych zdjęciach Kasia ukazała nam śliczną niebieską sukienkę w połączeniu z doskonałym, bogatym naszyjnikiem, a do tego czarne rajstopy i biały płaszczyk. Pomyślałam sobie - rewelacja!
Mina jednak szybko mi zrzedła, kiedy na końcowych zdjęciach Kasia pokazała się w całości i w tych nieszczęsnych (żeby było jasne według mnie) botkach. Uważam, że popsuła tym całą piękną stylizację, a buty te w żaden sposób nie komponują się z całością. Zupełnie inaczej zestaw ten wyglądałby, gdyby Kasia założyła czarne botki z Aldo. Ale to tylko takie moje odczucie :) Większości z Was pewnie się ta stylizacja bardzo podoba... chętnie poczytam, dlaczego :) Może gdyby sukienka była biała albo w odcieniach brązu, to całość byłaby do przełknięcia, ale botki z połączeniu z tą niebieską sukienką w moim odczuciu bardzo się gryzą...

www.makelifeeasier.pl
www.makelifeeasier.pl
www.makelifeeasier.pl
www.makelifeeasier.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy