poniedziałek, 27 lutego 2012

Idzie wiosna, idzie LASOCKI :)

ccc.eu

Witajcie :)
Moja ostatnia, dość przypadkowa, wizyta w sklepie sieci CCC we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim jakoś bardzo utkwiła mi w pamięci. A to wszystko z powodu nowej, wiosennej kolekcji wprowadzonej przez markę LASOCKI. Z racji tego, że czeka mnie zakup nowych "cichobiegów" na wiosnę, zaczęłam się powoli rozglądać za czymś ciekawym. No i chyba decyzja już zapadła, choć mam dylemat dotyczący koloru :)
Muszę niestety powoli wymienić moje czerwone, wysłużone buciki Sarah Karen ze względu na wytartą podeszwę oraz przetarcia w środku buta na wysokości dużego palca. Buty mają już jednak ponad 2 lata, więc najwyższy czas na wymianę. Bardzo spodobała mi się nowa kolekcja Lasockiego, a zwłaszcza dwa modele widoczne poniżej: czerwony bucik umieszczony w środku (na górze) oraz widoczny na prawo od niego bucik beżowy. Inne również są niczego sobie :) Dwa proponowane przeze mnie mają dość przystępną cenę wynoszącą 129 zł. W czym zatem problem?
ccc.eu

Model czerwony dostępny jest jedynie w dwóch kolorach - czerwonym i białym. Szczerze mówiąc czerwone buty już mi się trochę znudziły, a białych nie lubię ... ale ten krój bardzo mi się podoba i nie wiem, czy to on nie przeważy w ostatecznym podejmowaniu decyzji o zakupie :) Jeśli chodzi o model drugi, to mam dylemat również co do koloru. O ile ten najjaśniejszy podoba mi się najbardziej, o tyle nie do końca przekonuje mnie biała podeszwa, która długo biała (po brzegach zwłaszcza) nie pozostanie. Drugi odcień beżu (brązu) jakoś mnie nie przekonuje, ale moją uwagę przykuł też but w kolorze niebieskim. Szkoda, że nie ma tego modelu w wersji czarnej, bo wtedy na pewno długo nie zastanawiałabym się nad zakupem :)





Modele przedstawione poniżej natomiast są jak dla mnie zbyt męskie, choć pewnie z czystej ciekawości kiedyś je sobie przymierzę :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem :)



ccc.eu
A Wam jak się podoba nowa propozycja marki LASOCKI?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy