wtorek, 28 lutego 2012

Edyta Górniak i jej wysadzane ćwiekami buciki :)

Górniak POKAZUJE SYNA na imprezie! (PODOBNI?)
pudelek.pl

Hej, hej :)
O ile za osobowością Edyty Górniak jakoś szczególnie nie przepadam, o tyle zwróciła ona ostatnio moją uwagę butami, które założyła na jedną z imprez organizowaną przez stację VIVA. Czarne szpilki, choć według mnie określenie "botki" albo półbuty na szpilce byłoby bardziej adekwatne, wysadzane złotymi ćwiekami naprawdę przykuwają uwagę. Ciężko jest mi oceniać, czy Edyta dobrze dobrała je do stroju, gdyż to właśnie strój może tu wzbudzać najwięcej kontrowersji. Sukienka wygląda jak koszula nocna, a prześwitująca bielizna jakoś mnie nie przekonuje...
Buty jednak bardzo mi się podobają i uważam, że równie dobrze komponowałyby  się ze spodniami i skórzaną kurtką... Może w tej wersji Edytę też kiedyś zobaczymy :) A Wam jak podoba się ta stylizacja piosenkarki?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy