środa, 7 grudnia 2011

Skleroza... dobrze, że to nie boli :)

wrzuta.pl

Witam Was Kochani :)
Miałam pisać wczoraj, ale byłam nieco zajęta i po prostu wyleciało mi to z głowy. Przypominam do jeszcze kilka dni (do 11 grudnia) czekam na Wasze odpowiedzi w ogłoszonym przeze mnie konkursie - szczegóły tutaj: KONKURS . Na razie nie wpłynęła żadna odpowiedź, więc każdy ma dużą szansę na wygraną.
Dziś pokażę Wam, jaka nagroda będzie do zdobycia i mam nadzieję, że skutecznie zachęci Was ona do uczestnictwa. Z racji tego, że ja nie mogłam się zdecydować, którą wybrać, więc zwycięzca zadecyduje sam o nagrodzie, którą chciałby otrzymać.

Poza tym, dorzucam nagrodę niespodziankę. Żeby jednak wpasować się w Wasz gust możecie w mailach podać mi swój ulubiony kolor - będzie mi zdecydowanie łatwiej dobrać niespodziankę. W przeciwnym razie wyślę w ciemno :)

Poniżej prezentuję nagrody, z których zwycięzca będzie mógł sobie wybrać tą, która najbardziej mu odpowiada. Wygrać można nowiusieńkie, zafoliowane płyty ze wspaniałą muzyką filmową i nie tylko :) Oto one:

Płyta nr 1 - Muzyka z filmu "Goog Morning, Vietnam"


Płyta nr 2 - Muzyka z filmu "Havana"


Płyta nr 3 - "Opera Chillout"


I jak? Myślę, że jest o co walczyć :) 
Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy