środa, 9 listopada 2011

Rozmowy w toku - ten odcinek musicie obejrzeć :)

teleshow.pl
Cześć Wszystkim :)
Z racji tego, że nie mam w akademiku telewizora i moja jedyna łączność ze światem, to radio i internet,  nie mam jak oglądać wielu programów telewizyjnych. W niektórych przypadkach na ratunek przychodzi właśnie internet, gdzie mogę obejrzeć sobie chociaż niektóre kawałki programów telewizyjnych.
Jakiś czas temu odkryłam stronę, gdzie można obejrzeć odcinki show Ewy Drzyzgi pt. "Rozmowy w toku". Zdarza się więc, że w wolnej chwili sięgam sobie do archiwum i oglądam po kilka odcinków, jeden po drugim. Tak też zdarzyło się i dzisiaj. Postanowiłam obejrzeć program zatytułowany "Tylko w szpilkach jestem kobietą". Od razu pomyślałam sobie "ooo... buty, to coś dla mnie" :)
Z każdą minuta oglądania tego odcinka coraz bardziej zdawałam sobie sprawę, że ja to jestem przysłowiowy "pikuś" przy tych dziewczynach i wcale nie mam zbyt wielu par butów, co przy każdej nadarzającej się okazji mówi mi mój mąż. Dziewczyny występujące w tym programie mają wręcz obsesję na punkcie butów na obcasie i czasami nie wiedziałam, czy mam się z nich śmiać, czy uznać, że mają po prostu nierówno pod sufitem:) Niektóre dziewczyny były naprawdę dziwne. Najlepiej będzie, jak sami to ocenicie. Szczerze i gorąco polecam Wam ten odcinek, momentami uśmiałam się do łez :)

Oto link:


tvnplayer.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy