wtorek, 8 listopada 2011

Kasiu ... wyrzuć te botki :)

www.makelifeeasier.pl
Witam :)
Ostatnio nie miałam w ogóle czasu na to, by spokojnie usiąść sobie przed komputerem i się zrelaksować. Dziś chwilowo nadszedł ten moment, choć i tak teraz powinnam robić coś innego... :) W treści dzisiejszego posta po raz kolejny odniosę się do Kasi Tusk i jednej z jej stylizacji. 
Proszę tylko o jedno, nie krytykujcie mnie za to, że coś mi się nie podoba. Każdy ma prawo do własnego zdania i nie zapominajcie, że ja oceniam buty, a nie człowieka... :)
No to by było tyle słowem wstępu. Niedawno Kasia na swoim blogu zamieściła kilka stylizacji, w których motywem przewodnim stały się jej czerwone spodnie. W zasadzie wszystkie kompozycje mi się podobały, a jedna szczególnie i uznałam, że byłaby najlepsza, gdyby nie ... obuwie ;/ 
Botki w "panterkę", które Kasia tak zachwala według mnie są po prostu brzydkie i do niczego nie pasują (chyba, że na bal przebierańców). W przypadku tego zestawienia, to klapa totalna... Wzór zastosowany w tym bucie całkowicie odwraca uwagę od reszty stroju i momentami wręcz drażni. Ja na miejscu Kasi pozbyłabym się tych butów i to jak najszybciej, gdyż ani nie są ładne, ani specjalnie modne, ani też uniwersalne... co do wygody, to nie mogę się na ten temat wypowiedzieć, gdyż nie miałam okazji mieć ich na nodze. Ale to tylko moja skromna opinia ...
A Wy jak uważacie? Podobają się Wam te botki? Może macie takie w swojej szafie? Z zainteresowaniem przeczytam każdy komentarz :)

www.makelifeeasier.pl
www.makelifeeasier.pl
www.makelifeeasier.pl

5 komentarzy:

  1. Przykro Ci, dlatego, że niestety nie stac Cię na takie buty? Pani Kasia bardzo ładnie w nich wygląda. Blog o butach może miec każdy, dosłownie KAŻDY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie buty mogłabym sobie kupować codziennie, ale po co, skoro mi się nie podobają? Po to, żeby leżały w szafie? A Kasia w skarpetkach też ładnie wygląda... Nie zapominaj, że oceniam buty, a nie Kasię, co zresztą podkreśliłam w poście. Ale chyba nie doczytałaś. Pozdrawiam. ps. A blog o butach możesz sobie założyć, nikt Ci przecież nie zabrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoją kolekcję butów, to nie mogę się nadziwić, że takie targowe butki o koszmarnym wyglądzie ktoś mógł kupić :-) nie masz pojęcia o modzie i stylu a wypowiadasz się na ten temat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na Twoja kolekcję butów, która jest bardzo skromna, to dziwię się że Ty "znawczyni" butów kupujesz takie "badziewie" w sklepie za "5 zł", które wyglądem jest "podobne zupełnie do niczego". Krytykujesz wybór butów Kasie Tusk a nie masz pojecia o modzie i stylu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem znawczynią butów, nigdy się tak nie nazwałam... Bardzo lubię oglądać buty, ale 100 par mi niepotrzebne. Nie każda para obuwia też musi mi się podobać... Botki w panterkę są brzydkie i już, zdania nie zmienię. Pozostałe buty Kasi mi się podobają, niektóre jednak czasem niefortunnie według mnie dobiera do stroju. A Ty czasem zastanów się zanim kogoś obrazisz ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy