czwartek, 29 września 2011

Niektórzy chodzą w butach na obcasie, a niektórzy w butach na ... gwoździach :)

naludowo.pinger.pl
Hej :)
Przeglądam sobie ostatnio plotkarskie portale i nagle natknęłam się na artykuł pod wspaniale "wciągającym" tytułem z serii "Kto się tak ubrał?". Tym razem skusiłam się na klik i mym oczom ukazała mi się długowłosa Kayah i jej dość specyficzne obuwie:)
Niektórzy ludzie chyba nigdy nie przestaną mnie zadziwiać, a do nich zalicza się m.in. Kayah. Na nogach miała bardzo ładne (moim zdaniem:), skórzane buciki, które to posiadały zabudowaną kostkę, ale całkiem odkryty przód. I w zasadzie nie byłoby w tych butach nic zadziwiającego, gdyby nie to, że zamiast zwykłego, cienkiego obcasika, czyli szpileczki z pięty butów wystawały...
... po prostu gwoździe :) Nie mam pojęcia, jak piosenkarce udało się stać, a co najlepsze poruszać w tym obuwiu. Musiało to być bardzo niewygodne i męczące. Czego się jednak nie robi dla sławy :) Nie powiem, że but w tym układzie wygląda źle - wręcz przeciwnie - wygląda rewelacyjnie !!! Ale w tym przypadku chodzi również o komfort jego użytkowania... Kayah na zdjęciu jakoś nie ma zbyt radosnej miny, a stąpanie z nogi na nogę świadczy między innymi o niewygodnych butach. Uważam, że ze zwykłym obcasem obuwie to wyglądałoby równie dobrze :)

plotek.pl
plotek.pl
plotek.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy