piątek, 30 września 2011

Klapki CAMPUS HURGADA - uwaga na rozmiar !!!


Witam :)
Pewnie stali czytelnicy pamiętają mój post dotyczący klapek HURGADA marki CAMPUS, nad których zakupem zastanawiałam się jakiś czas temu. Dla przypomnienia podaję link: http://butlandia.blogspot.com/2011/08/slub-slubem-campus-kusi.html . Nie ukrywam, że skusiłam się na zakup tych bucików, ale długo się nimi nie nacieszyłam niestety...

CAMPUS * KLAPKI * HURGADA *R.39/40*NOWE * OKAZJA !W czym rzecz? Jak doskonale pewnie pamiętacie na co dzień noszę obuwie w rozmiarze 40. Dlatego też sugerując się tą rozmiarówką, jak i dokładnym wymiarem długości buta podanym na stronie producenta uznałam, że powyższe klapki w rozmiarze 40 będą pasowały idealnie. Jakie jednak było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że klapki są na mnie zdecydowanie za małe i to co najmniej o jeden, jak nie dwa rozmiary. Byłam naprawdę zaskoczona, bo już nie raz mierzyłam buty marki Campus w rozmiarze 40 i nie było problemów, ale w przypadku klapek widocznie się to nie sprawdza :)
Klapki kosztowały mnie 49 zł (wysyłka gratis), więc nie pozostało mi nic innego, jak wystawić je na allegro z ostrzeżeniem o rozmiarze. Długo na kupca nie musiałam czekać, więc w zasadzie poza czasem nic na tym "interesie" nie straciłam. Nie opłacało mi się zwracać klapek do producenta i czekać na wymianę rozmiaru, bo dołożyłabym do tego interesu co najmniej 25 zł, dlatego zdecydowałam się na ich sprzedaż. 
Jeżeli dokonujecie zakupu obuwia przez internet, to naprawdę dobrze oszacujcie rozmiar (np. dodatkowo pytając sprzedawcę o dokładną długość wkładki), nim coś kupicie. Często bowiem "Super okazja" może okazać się "Super pomyłką".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy