czwartek, 25 sierpnia 2011

Małgorzata Kożuchowska i jej ... SZPILKI :)

Cześć Wszystkim :)
Przeglądając różnego rodzaju portale plotkarskie i nie tylko rzuciła mi się ostatnio w oczy stylizacja Małgorzaty Kożuchowskiej, którą zaprezentowała na konferencji prasowej Telewizji Polskiej. Sama Małgosia - co tu dużo pisać - figura pierwsza klasa i długie nogi. Dlatego też założona przez nią różowa sukienka w wersji mini doskonale podkreśliła wszystkie atuty tej aktorki. 

Mnie jako pasjonatce wszelkiego rodzaju obuwia szczególnie przypadły do gustu buty, które M. Kożuchowska miała na nogach. Czerwona podeszwa wskazuje na to, że nie jest to obuwie z niskiej półki. Nie mam zbytnio czasu, żeby dochodzić do marki i ceny tego obuwia, ale buty sprawiają wrażenie niezwykle eleganckich i drogich :) Co mnie w nich urzekło? Cienka, wysoka szpilka, poniekąd kolor i efekt, który powoduje, że buty błyszczą i mienią się w oczach. Wbrew pozorom nie jest to obuwie przeznaczone jedynie na jakieś eleganckie bankiety czy bale, ale równie dobrze można je założyć do pracy, a nawet i jeansów :) Wystarczy jedynie odpowiednio dobrać górę stroju. Na ostatnim zdjęciu pokazuję Wam również zbliżenie na torebkę aktorki - moim zdaniem strzał w dziesiątkę !!!
Pozdrawiam :)
 

4 komentarze:

  1. Małgosia jest zawsze perfekcyjnie ubrana i te buty są kolejnym tego dowodem :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Panią w 100% :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka fascynatka butów nie wie, że to Louboutin?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś czytała uważnie, to napisałam, że "Nie mam zbytnio czasu, żeby dochodzić do marki i ceny tego obuwia, ale buty sprawiają wrażenie niezwykle eleganckich i drogich :)". A tak na marginesie, to dla mnie marka butów nie ma żadnego znaczenia, w pierwszej kolejności zwracam uwagę na jakość wykonania i cenę, która niestety często od niej odbiega.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy