piątek, 19 sierpnia 2011

Kilka ślubnych zdjęć zgodnie z obietnicą :-)

Witam, przepraszam Was za kilkudniową przerwę, ale ostatnio jestem tak zaganiana, że nie mam ani chwili na odrobinę przyjemności :( No, ale jak ktoś jest zbyt dobry, to potem płaci za to wysoką cenę. Dziś jedynie krótki wpis, by ukazać Wam jeszcze kilka ślubnych zdjęć :) Męża nie pokażę, bo w końcu jest mój, ale możecie ujrzeć jeszcze kilka ujęć sukni, butów i całej kompozycji. Mam nadzieję, że niektóre zdjęcia wywołają uśmiech na Waszych twarzach, tak jak czynią to na mojej, gdy na nie patrzę :)
No i cóż mogę więcej napisać? Zapraszam do obejrzenia poniższych fotografii ... zdjęcia są autorstwa dwóch fotografów z firmy "FOTO - MEDIUM" w Prudniku - http://aleksanderkramarz.pl/.





4 komentarze:

  1. bardzo fajne, naturalne fotki - jeszcze raz gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. hm.. jak na kogoś, kto prowadzi blog o tematyce modowej, to sukienka - banał
    fryzura - banał
    całość - banał.
    co nie umniejsza samej uroczystości, ale jakoś tak typowo, jak 99,999% kobiet wychodzących za mąż..

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest o butach, a nie o modzie i urodzie :) a że jestem typową Polką, która lubi rzeczy skromne i bez przepychu to też wyglądałam typowo i banalnie... ale wiesz co? czułam się w tym zestawieniu genialnie i wyjątkowo, a to jest najważniejsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy