środa, 10 sierpnia 2011

Fotorelacja ślubna - część 6 - CAŁOŚĆ, czyli m.in. SUKNIA :)

Witam...
W końcu się doczekaliście :) Dziś ukażę Wam całość mojej ślubnej stylizacji, która bardzo przypadła mi do gustu. Suknia składa się z dwóch podstawowych elementów - spódnica + gorset. Do tego dodatkowo koło z trzema obręczami oraz szal, którego nie ma na zdjęciach, gdyż go nie używałam. Bolerko zostało zakupione dodatkowo, już poza zestawem i muszę przyznać, że bardzo się przydało, bo 30 lipca pogoda nas nie zachwyciła :)
Na pierwszych dwóch zdjęciach zobaczyć możecie zdobienie sukni, które było tak zwaną samoróbką (dzięki mamo!:). Kwiatki dokupiłam oddzielnie, a jak już wspomniałam w innym poście, były też one elementem mojej fryzury. Czym sugerowałam się wybierając suknię? Po pierwsze - skromność, po drugie - wygoda, a po trzecie - cena. Nie chciałam wydawać na nią nie wiadomo ile pieniędzy, gdyż nie widziałam w tym najmniejszego sensu. Chciałam też udowodnić, że w takiej stylizacji nie liczy się cena, ale umiejętność zestawienia kilku elementów w jedną, elegancką całość. Myślę, że mi się to udało :) Na razie nie zdradzę Wam ceny sukni, gdyż została ona wystawiona na aukcję na allegro - oto link - http://allegro.pl/bajeczna-suknia-slubna-skromna-i-elegancka-hit-i1757501069.html, i jak ją sprzedam, to wtedy powiem, ile mnie kosztowała :)
Zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć i obiecuję, że niedługo pokażę już bardziej profesjonalne fotografie :)

Miłego dnia :)







6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem piękna stylizacja. Fryzura, dodatki, suknia śliczne (szczególnie podobają mi się różyczki :)). Niestety całość psuje nieco makijaż oczu... :( chyba zbyt intensywny. Ogólne wrażenie pozytywne :) Gratuluję Nowożeńcom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Co do makijażu - mam identyczne zdanie, ale jak już to pisywałam w poście dotyczącym właśnie samego makijażu, nie było czasu na zmianę ... na szczęście z czasem trochę zbladł :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Pani wygląda, skromnie świeżo i naturalnie - gratulacje z okazji zawarcia małżeństwa oraz udanej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia skromna i ładna, jednak połączenie gorsetu i spódnicy w sukniach ślubnych jest niemodne od jakichś 5 sezonów co najmniej. Gratulacje z okazji ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) ps. Nie modą, a wygodą sugerowałam się wybierając suknię. Odnośnie mody ślubnej mam bardzo zdecydowane i dość ostre zdanie, ale pozostawię je dla siebie, by nie wywoływać niepotrzebnej dyskusji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy