poniedziałek, 6 czerwca 2011

Reebok Zig Energy - dobry produkt?

Witam

Ostatnimi czasy na rynku obuwniczym pojawił się nowy produkt oferowany przez markę REEBOK. Buty określono mianem "REEBOK ZIG ENERGY" i naprawdę wydano wiele pieniędzy na kampanię reklamową tego właśnie modelu. Buty są skierowane przede wszystkim do biegaczy, czyli można powiedzieć, że po części i do mnie. 




Podstawowe pytanie jednak brzmi, czy buty rzeczywiście są takie genialne? Szczerze przyznam, że samego buta nie miałam na nodze, ale miałam okazję spróbować pochodzić po powierzchni imitującej podeszwę tego buta. Czułam jakby noga mi się rozpływała, nie miała w ogóle dobrego kontaktu z podłożem i wcale nie było to zbyt przyjemne. Cena butów jest odrażająca, gdyż w Polsce można je kupić za niecałe 400 zł !!! Czy warto wydać tyle pieniędzy na taki produkt? Moim zdaniem nie... Pomijam już fakt, że buty są po prostu brzydkie, a super podeszwa je najzwyczajniej w świecie szpeci. 
Jak dla mnie, czyli osoby, która biega dziennie kilka kilometrów, to tak naprawdę adidasy marki KALENJI są w zupełności wystarczające. I szczerze przyznam, że wolę sobie kupić 4 pary właśnie butów KALENJI po 89 zł/szt, niż wydawać 400 zł na buty, które nie dość, że są brzydkie, to w moim odczuciu też wcale nie są wygodne. Zresztą sami zobaczcie :) Buty przeznaczone chyba dla ludzi, którzy lubią przyciągać uwagę innych :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy